Proviva





Jag måste bara skriva några rader om min absoluta favoritdryck just nu, Proviva active med hallon/blåbär/citron smak. Den är helt underbar. Självklart är den mycket nyttig och god. Den har dock en läskig färg, men som tur är går det att dricka den rakt ur flaskan.

Måste nämna en till grej som är helt underbart och det är min älskade sötnos. Han vet vad jag vill ha och behöver. Han ser till att jag har filmer att se på kvällarna när jag inte kan sova och ibland håller mig sällskap när jag tittar på filmen. Som ikväll då vi tittade på get him to the greek. sen hade han fixat fired up, för han trodde att det var en ilm som jag skulle uppskatta. Han känner mig och det känns verkligen bra! =)

Tillbaka till den där drycken. Den är lika dyr som en halvliter cola eller så. Men på coop har de någon specialrabatt om man köper 2. Just so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0