ledig helg

jag är ledig både lördag och söndag. Hurra för mig. Det ska bli skönt. bara strosa omkring hemma utan att känna att jag måste göra ditten eller datten. 
Frågade sötisen om vi kunde åka till Stinsen Köpcentrum imorgon, och han sa ja. Det blir perfekt för man byter till buss i sollentuna och jag måste ändå förbi där för att hämta upp mitt pass. Egentligen behöver jag inte hämta passet förrän i september, men det är skönt att ha det avklarat.

Jag har sagt till min mamma att jag skulle till västerås i helgen, men det känns som om risken för det är ganska liten. Men det vore ju trevligt. Åka och grilla, skvallra lite om diverse saker och personer. 
Det jag helst av allt skulle vilja göra är att spela lite minigolf!



Tillbaka till det där med stinsens köpcentrum. vi behöver lite saker både han och jag. Helst skulle jag vilja att han köper sig ett par sommarskor, men det tror jag han vägrar. Hans fötter behöver få vädras lite. Så ett par sandaler eller så vore perfekt, men vi får se. Sen behöver han ett par shorts och badbyxor.... Får se vilket av det om ens något av det inhandlas imorgon! Jag själv behöver mest gå till apoteket för att hämta ut ny medicin. Astma är inte att leka med :P Men det kanske finns annat roligt att shoppa där. 
Jag köpte ett par byxor här om dagen, helt underbara måste jag säga. De är tunna som attan, vilket är perfekt. Jag gillar långbyxor, även på sommaren och då måste de vara supertunna. Men jag vill ha ett par till. Kanske i grönt eller så, de jag har nu är beiga och om jag känner mig själv så har jag fläckat ner dessa byxor ganska snart. Är en riktig drällfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0