tvättstugehäxa

morr!
AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!!
Jag blir arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dumma dumma dumma dumma hemska iqbefriade människa.!!!!!!!!!!!!!
uff!

jaha...
jag ska förklara..
Jag har tvättstuga i detta nu. Min älskade sambo/fästman har bokat tvättstuga till mig.
Jag har tiden mellan 13 och 16.
När jag kommer ner till tvättstugan en minut innan 13 så ligger det fortfarande tvätt i maskinerna. Två fulla maskiner. Så jag tömmer dem i de där korgarna som finns i tvättstugan.
Sen tvättar jag det som är mitt. Rensar filtret i torktumlaren för det har personen innan inte gjort. Hela tiden som jag har tvättstuga ligger dessa kläder från tidigare kvar.
Nu sist jag var nere så var kvinnan som äger kläderna där. Hon hade haft mage och öppna luckan på torktumlaren där jag har MINA kläder på MIN tvättid. Hon väntade medan jag vek ihop underkläder och parade ihop strumpor. Sen tog hon torktumlaren, fortfarande på MIN tvättid!!!!

Jag har fortfarande kläder i tvättmaskiner, och behöver torktumlaren ganska snart!
Det är fortfarande min tid i tvättstugan!!!

Jag blir så arg!!!
Kan inte folk respektera varandra????
Det är en sak om man frågar först om det går bra att dela och så vidare men så långt hade inte denna tvättstugehäxa tänkt. 

Uff!!!!!!!!!!!! jag blir stött, arg och besviken. Jag vill ha min tid i fred och kunna göra det jag vill där i tvättstugan utan att bli störd!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0