anmärkningsvärt

Jag har för första gången köpt något på Jysk. Jag gillar verkligen den affären. Det finns allt och lite till där. Skulle titta om de hade några fina handdukar på rean. Och det hade de självklart. Det finns jättefina handdukar på Jysk. Gå dit och fynda!


Jag vill även passa på att nämna flux munskölj. Min vän S sa att jag skulle använda den så nu lyder jag och det var inte så dumt. Det finns i två styrkor eller vad man ska säga. Jag vill inte att det ska vara för starkt, då svider det bara på tungan och så. Därför har jag den genomskinliga fluxen. Det smakar fräsht efteråt. Helt värt sitt pris.



det var det som jag ville nämna ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0