ny vecka

Jag har varit hemma och kryat på mig, samt smittat min karl lite verkar det som. Men nu är det äntligen dags att återgå till jobbet. 
ATt vara hemma och göra ingenting är så trist. Därav att jag tittar på så mycket film. 
Eller ja, jag tittar alltid på mycket film men mer när jag är hemma och är sjuk. Finns inte så mycket mer att göra.

Är det någon som har filmtips, hör gärna av er då. Jag är öppen för förslag =)
Men som ni kanske har märkt så gillar jag en viss genre film. Det är inte många skräckisar eller rysare jag skriver om. Jag gillar det inte helt enkelt. Blir illa till mods eller vad man säger, det känns obehagligt.

idag är det tisdag, och semeldagen har börjat!
Glöm inte att äta en god semla denna fettisdag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0