storhandla

var just på coop extra i rotebro för storhandling.
tänkte att det var bra att passa på när jag fick låna bilen av svärmor.
blir lättare att få med sig varorna hem då.
det är skönt att kunna strosa i mataffären i lugn och ro och därmed hinna tänka igenom köpen.
fast självklart glömde jag köpa frukost pålägg till mig själv. Var så inne på att köpa något gott till sötisen att jag glömde det som jag har använt slut sen förra söndagen.
Men men. det finns en affär här i närheten, bara nedanför backen, så det går att traska ner dit och fixa det sista. 

Idag kommer min sötnos hem. jag längtar.
Även om det var skönt att få sängen för sig själv så var det tråkigt att inte kunna krama på honom. Det är så mysigt att krypa ner i sängen och lukta honom i nacken på kvällarna. mys mys mys!

snart mot jobbet. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0