förberedelser

idag har jag mått ännu bättre än igår. Nu känns det som om jag är på helt rätt väg igen. Jag har varit utomhus för första gången på länge känns det som.
Jag hade en plan på att gå till tvättstugan. En plan som jag för en gångs skull fullföljde.

Så jag rev ur lakan, påslakan och örngott ur sängen. Sen insåg jag att det är lika bra att köra fullt ut. Så jag packade ner täckena och kuddarna i tvättpåsen också. ALLT ska tvättas, eller har tvättats och nu torkas.
Jag vill verkligen att min sötnos ska kunna sova med mig i sängen i natt utan att det finns några bakterier kvar i sängen. 
Hysteriskt?? Självklart!!
Men tänk er själva hur hemskt det är när man själv ligger i sängen och är sjuk och ens sambo ligger på soffan för att INTE bli sjuk. 
Han är liksom min bästa kudde/täcke/nalle. Jag sover bättre när han sover brevid mig! <3

Så jag förbereder inför natten. Jag SKA ha en sängparter i natt! ;)
hoppas jag iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0