Helgen som varit

Jaha, tiden den bara rinner iväg som vanligt.
Denna helt har jag hunnit med massor
Fredag jobbade jag så klart. Hade börjat tidigare än vanligt och hade en ritktigt bra dag på jobbet.
Lördag spenderades med sötisen, F och R och vovven Dexter. Jag och F var på fotografiska för att titta på utställningar. En utställning var riktigt bra, fina bilder på djur ute i naturen. Men den utställning jag hade fått upp ögonen för var helt udda. Jag kan inte ens förklara hur det var, men vid första glimten på utställningen (som visade sig vara en film) så tänkte jag "med gud vad äckligt". Uff, det var stötande, iaf för oss. Det var fler som reagerade så men så finns det säkert folk som gillar det där... BLÄÄÄÄ
Efter museet gick vi och shoppade, jag köpte en vinterjacka (med magutrymme) och F köpte en handväska. 



Här är min favoritbild från utställningen.
Fotad av Nick Brandt

Lördagskvällen avslutades med filmtittandes och en god middag!
Söndag började med att jag träffade lillsyrran och hennes kärlek vid Kista. Vi åkte vidare därifrån mot stan för att luncha på min favoritrestaurang, Vapiano. Vi kalasade även på en varsin efterrätt, mums. Sen åkte jag hem till F och R igen för att umgås lite. Men alla hundar var där så det blev lite för mycket för mina allergier. En hund går bra men sex hundar blir för mycket. 
På kvällen hade jag och sötisen myspys. Vi tände ljus och mumsade på dipp med grönsaker framför en bra film.

Helgen har med andra ord varit mycket lyckad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0