sjuk

har varit hemma och varit sjuk. åkte på den härliga vinterkräkan. Jag som trodde att jag var immun mot sånt. men då immunförsvaret är lägre när man är gravid så är man mer känslig för sånt. Antar jag iaf. 
Jag har inte spytt, tack och lov, men det var nääääääääääääääära! Allt kom ut den naturliga vägen (rolig info va?! :P) men det har varit jobbigt. Jag får ren panik och mycket ångest vid tanken på att jag ska spy. Jag fixar det inte. Det är min absolut största rädsla. 

Min sötis har varit underbar och tagit hand om mig. Han ringde under dagen igår och kollade så att jag fick i mig något samt att jag kunnat sova. 
Igår efter jobbet köpte han blåbärssoppa och annat som kan behövas. Sen på kvällen/natten sov han i soffan för att själv inte bli smittad. Gulligt va?!
Det har varit jobbigt att vara så nära honom men inte kunna mysa eller pussas. Fast hellre det än att han oxå blir sjuk. Då vet jag inte vart jag ska ta vägen!
Han fixar när jag är magsjuk men jag fixar inte när han är det. Jag är svag, han är stark. 

Men nu ser vi fram emot roligare saker, friskare dagar och SNÖ!!! 
vart är du snön? jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e lik din moster... Spy fobi

2011-11-18 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0