Hej igen

nu har jag inte skrivit här på hela sommaren. Jag har inte velat och heller inte orkat.
Tiden har gått fort. Jag och gubben min har hunnit med 100 saker känns det som.
Ett urval av sommaren:

Var till Kalmar med min syster en helg. Åkte på fredagen och kom hem på söndagen. Vi åkte över till Öland och lekte turister. Vi såg bland annat strutsar och sälar (sälarna låg i havet!!!). Så himla coolt att se sälar i det fria!!! 



Jag och sötisen var i falun och jobbade på Sum-Sim, dvs svenska ungdomsmästerskapen i simning.



Sen var jag och mina småsyskon till Finland. Vi åkte på en släktträff där nästan ingen pratade svenska och vi kan ingen finska. Men det var kul ändå. Näst sista dagen i Finland åkte vi till ett nöjesfält och åkte karuseller, så skojs!!!



Jag och gubben hade semester i början på september (två veckor). Så då åkte vi till London i några dagar, bara vi två. Det var mysigt och spännande. Jag hade aldrig varit i London tidigare och inte han heller. 



Det var det mesta, eller ja, egentligen inte men jag kan berätta det sista sen.. :P

Hoppas att er sommar varit bra!! 
Nu längtar jag till höst och vinter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0