Babygym

Vi beställde ju ett babygym från jollyroom.se förra veckan. 
Vi beställde den på torsdagen fick avin på fredagen om att det gick att hämta ut den.
Men i fredags var vi i västerås och kunde inte hämta den.
Så på lördagen svängde vi förbi ica här i Kallhäll och hämtade ut den.

På kvällen byggde min man ihop den så att den kunde användas.
Vi provade att lägga bebis där men just då var hon lite kinkig och såg inte alls tjusningen med gymmet.



Bamses gym!
Det finns en uppblåsbar ring till den också som man kan ha när bebis är starkare i nacken. Ringen har man för att bebis ska kunna sitta upp själv i den.

Idag låg bebis i gymmet medan jag fixade frulle till mig själv. Hon låg och stirrade på allt. Sen om hon såg vad det var eller inte vet jag ej. Men jag tror hon ser färgerna och finner dem intressanta.

Vi hade beställt en elefant-diinglis också, en sån man hakar fast i vagnen. Men det blev lite fel när de plockade ihop ordern på jollyroom. Så idag ringde jag dem och de ska skicka rätt sak till mig. Skönt att det löser sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0