Blöjor

okej.
en snabb uppdatering samtidigt som jag ammar.

Blöjor går ju åt. Alla har säkerligen sina egna favoriter som passar bäst på ens barn.
Jag har provat tre olika på bebisen.
Libero
Pampers
Huggies

Huggies är supersöta med nalle puh på rumpan. Men de är ganska stora och verkar inte samla upp fukt lika bra som andra. Tur nog har vi bara två av just dessa (fick gratisprov).
Pampers var de som det bjöds på på sjukhuset. De är riktigt bra. Dock är passformen inte optimal för våran bebis.
Libero är bäst för oss just nu. De sitter bäst och läcker inte.
min sötis gillar att pampers har gula spännband på blöjorna vilket gör det lättare att se vart man ska öppna och stänga. annars är det nog hugget som stucket för honom tror jag.
Vi får prova oss vidare sen. :)

Men nu vet ni. Lite onödig fakta men det struntar jag i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0