Babymassage

Jag och lillan har just kommit hem från babymassagen. Det var sex mammor och sex bebisar som var där och knådade. Eller ja knådar gör man ju inte på bebisar men typ klämde och kände. :P
Vi har idag fått lära oss hur vi ska massera om bebisen får problem med magen och svårt att bajsa.

Det var riktigt mysigt att sitta där i rummet och bara njuta. Rummet var nedsläckt, det var tända ljus och lugnande musik. Helt underbart. Alla bebisarna skötte sig under massagen. 
De skulle vara näck så vi fick låna kisslakan så att golv och annat skyddades. Bara en bebis kissade =) Inte min bebis.

Nästa gång ska vi massera ben och armar! =)

Nu ska jag få min övertrötta dotter att somna tänkte jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0