Mardrömmar

Uscha, jag vaknade inatt på grund av välrldes mardröm. Egentligen var drömmen inte allt för skrämmande men jag vaknade ändå med hjärtat bultandes i 180 knyck.
Jag drömde att jag var i ett stort hus. Jag väntade på att någon skulle opereras. Medan jag väntade knöt jag ihop alla mina bh:ar till ett enda långt rep. Sen kastade jag repet över kanten på huset (hög hus så jag var många våningar upp). Men jag visste hela tiden att det fanns en mördare i huset så det gällde att ta sig tillbaka snabbt.
 Mördaren (jag) tog sig ut ur huset, såg repet med bh:ar och hade ihjäl en flicka och hängde henne i repet. Jag var inne i huset och började dra i repet och såg då den döda flickan. Men jag fortsatte att dra i repet så att mördaren inte skulle veta vilken våning jag var på. När jag släppte repet lade jag mig under en trappa för att gömma mig. Sen vaknade jag!!!
Rörig dröm?! Japp, men fy så obehagligt. 
Så konstigt att jag var mördaren samtidigt somjag var så rädd för den.




Min första tanke när jag vaknade var att det var ett straff för att jag hade haft ihjäl flugorna innan jag somnade. Kan ens undermedvetna straffa en på det sättet??
Uscha, jag vill inte drömma sånt här igen. Det tog jättelång tid innan jag kunde somna igen.



Kommentarer
Postat av: Frida - en liten blogg om en liten familj

Fy vilken otäck dröm. Förstår att det tog ett tag att somna om.

Svar: Ja usch det var hemskt. så skönt att det bara var en dröm ändå =)
Petra

2012-08-07 @ 18:55:19
URL: http://familjenfinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0