afro-dans

Idag hände det. Jag tog mig i kragen och drog till friskis. Absolut värt det!

Tittade in och såg vad som fanns. Egentligen skulle det ha varit fuego. Men när jag kom dit var det afro-dans istället. Det har jag velat prova på under ett bra tag nu så jag blev bara glad. Det var superkul och rätt så jobbigt faktiskt. Jag flåsade på rätt bra. Speciellt i och med att jag inte har tränat på ett par veckor. Julmaten gjorde sig påmind också. Haha.

Hoppas att de tänker ha afro-dans oftare på friskis nu =)






Imorgon är det vägning igen. Denna vecka har gått på tok för fort. Jag tror att det kommer att gå åt pipsvängen för mig. Har räknat med att gå upp något kilo.
Vill inte väga mig imorgon. Usch fy och blä.

Håll tummarna för att det ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske eller så går det bra på vågen! Ett ev litet skutt upp är inte hela världen! Det är om man inte återgår till det man påbörjat som är värre !!

Svar: Jo nu blev det ju tyvärr ett skutt uppåt på vågen. Men ska ta tag i det omedelbums!
Petra

2012-12-27 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0