Dag 21 – Mina dåliga sidor

Dag 21.

Hahaha mina dåliga sidor är ju vääääldigt uppenbara.

Den första dåliga sidan är min trötthet. Jag sover mer än vad jag borde. Och får ett dåligt humör om jag inte får sova som jag vill. 
Det har ju gått bra nu när lillan har varit liten men ibland känner jag att jag skulle sälja mina skor för en sovmorgon. 

En annan dålig sida är att jag är en extremt dålig förlorare. Jag kan gå och muttra i evigheter för en förlust.

Sen är jag en drömmare. Jag drömmer mig bort och svävar bort i tankarna om dittan och dattan. Jag är väldigt spontan och det fungerar inte alla gånger. Mest fungerar det inte för att ekonomin tillåter det inte och jag har tur som har min make som tar ner mig på jorden ibland.


Utöver detta så har jag säker fler dåliga sidor. Eller säkert, jag vet att jag har fler dåliga sidor men hur bra för självförtoendet är det att sitta och spalta upp dem :P
Detta får liksom räcka för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0