Stinsen

Jag var så rastlös tidigare idag.
Det bara kröp i hela kroppen på mig. Ena sekunden ville jag ut och springa, i nästa bara lägga mig och sova och i tredje ville jag fixa med något hemma. 
Till slut packade jag ihop mig och lillan och skuttade ut till bilen för att hämta maken.
Bilen låg under en hög med snö =) Fick borsta av massor med snö från bilen. 
Något jäkla mähä hade parkerat jättenära bilen så att jag inte kunde sätta in lillan på hennes plats.
Så hon fick sitta i fram på passargerarsidan medan jag borstade. Sen backade jag ur innan jag kunde flytta på henne.
Om det känder osäkert att köra utan att hon är fastspänd? Både ja och nej. Nej för att jag såg att det inte kom andra bilar och vi rullade bak 3 meter. Ja för man vet aldrig vad man ska möta på för nötter på en parkering. En del tycker att man ska köra i 50 km/h på vår lilla parkering. Men hon satt i alla fall tryggt i sin bilbarnstol!

Nåväl. Vi rullade mot makens jobb. Plockade upp honom och rullade sen till stinsen. Där shoppade jag lite dreggellappar till lillan (bibs eller vad de nu heter). Hon dregglar ju ner allt nu för tiden och kläderna är dyblöta på kvällarna när de ska tas av. Ibland byter jag kläder på henne mitt på dagen för att hon ska ha något torrt på sig. Vi köpte även en overall till henne i strl 74. Var inte alls planerat men den hon har nu är för liten :( Tyvärr. Så luden och fin men hon växer för fort :P

Efter stinsen åkte vi hem till lillans gudfar med familj. =) Så trevligt. Var väldigt länge sen vi sågs nu känns det som. Deras dotter trollet har utvecklats något enormt sen vi såg henne sist =) 
Trollet och lillan lekte lite på golvet medan vi vuxna pratade lite. 
När vi åkte därifrån fick lillan två (tror jag, har inte kollat ordentligt) julklappar av dem. TACK!
Plus att hon fick en gunghäst (gungälg) som jag tror är homosexuell eller transa. Haha. Ni ska få se en bild på den sen så förstår ni varför.

Nu ligger maken och lillan och snarkar ikapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0