Vilodag

Idag hade jag 20 saker jag ville göra. Minst!!! 
Jag tänkte att jag borde hinna 10 av dem. Men med tanke på hur fort energin tryter ibland så orkar jag säkert bara 5 av dem. Så var min tanke igår. 
Idag när jag vaknade kände jag bara att NEJ, jag orkar inte. Jag vill inte. 
Jag ska bara ta det lugnt.

Så jag vaknade när sötisen skulle upp. Som vanligt. Det är nästan morgonrutin nu. Jag vaknar en liten stund samtidigt som honom. Sen får jag alltid en puss innan han åker till jobbet.
Sen somnar jag alltid om. Idag somnade jag om till klockan 10. Jag hade ställt alarmet klockan 11. En timme innan larmet ska ljuda så vaknar jag. Onödigt tycker jag! :P Men jag valde att ligga kvar i sängen. Jag ville verkligen inte kliva upp. Så jag sov ett tag till.
Till slut började larmet låta men jag bara snoosade. Orkade inte gå upp. Ville inte gå upp. Men sen till slut så knackade det på dörren, tror jag. Antingen knackade det på riktigt eller så drömde jag. Vilket fall som så vaknade jag ordentligt och gick äntligen upp ur sängen. Klockan var då 12. 
Egentligen är inte det jättesent för att vara mig. Men för andra normala svenssons är det ju hela dagen som har gått och bla bla bla... :P

Så vad har jag åstakommit idag? INGET! Vet inte om jag tänker göra så mycket heller. Får se. Jag kanske får ett ryck sen och gör något. Man vet ju aldlrig. Men nu tänker jag lägga mig raklång i soffan och surfa runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0