10 veckor kvar

Jaha...
Då var det bara 10 veckor kvar till beräknad födsel. Iaf om man ska gå på det som ultraljudsdamen sa. Om man ska gå på det som står på nätet så är det bara 9 veckor kvar. Plus eller minus två veckor....
För mig gör det inget om barnet kommer ut senare än planerat. Iaf känns det så just nu.
Jag mår fortfarande bra, har bara ont i ryggen ibland, går med stödstrumpor för säkerhetens skull samt för att jag vet att de fungerar. Tur att det är vinter! Hade det varit sommar så hade jag nog inte varit lika duktig på att ha stödstrumprna.
Nu längtar jag till början av februrari så att vi kan bo i nya lägenheten. =)

De senaste dagarna har jag och sötisen kört mycket bil. Han är så duktig!!
Fortsätter vi i denna takt så kommer han att klara sitt körkort snart tror jag.


Hans bild kommer att vara mycket snyggare än denna iaf =)

I helgen är det jobb som gäller. Har haft två lediga dagar i veckan som var välbehövliga!
Så nu ska jag fixa mig lite innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0