julhelgen och nyår

nu ska jag berätta lite vad som har hänt den senaste tiden.

Den 23 december var jag ledig, så jag passade på att ha tvättstuga så allt var rent inför julen.
På dagen gick jag och shoppade lite med F. Sen på kvällen hade jag kvällsmys med sötisen min. 



Vi åt hemmagjorda räkmackor på kvällen och jag spelade uppesittarbingo.
Om jag vann?? NEJ, så klart inte. Men det är tradition att spela just den dagen.

På julafton började vi dagen på sjukhus, besökte sötisens mormor. Sen åkte vi hem till hans mamma och firade julen där. 

På juldagen firade vi jul hos sötisens pappa. 
Vi åt god mat hos dem båda. Har mufflat i mig julskinka!!! =)

Efter jobbet på juldagen åkte jag och sötisen till västerås för att fira jul hos min familj!
Så annandagen blev det ett tredje julfirande. Ingen julmat då dock men annan god mat =)



Mamma och pappas lilla julgran. Den var så liten men ändå så söt.
Vi hade julklappsutdelning och jag fick en eltandborste =)



jag vet tyvärr inte hur man ska vända på bilden än. 
(Sötisen har köpt en ny dator och jag har inte lärt mig allt ännu).
sen den 28 december, supertidigt på morgonen, åkte jag och syrran mot linköping för att sälja raketer. Detta är något jag  gjort i 5 år. Helt underbart kul. Jag trivs med det.



Jag och sötisen firade nyår i västerås med min lillebror och mellankusin. Sen firade vi det nya året med att ta sovmorgon! =)

God fortsättning på det nya året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0