köra bil =)

ojoj, nu börjar tiden äntligen att rulla iväg lite. De senaste två veckorna har bara svischat förbi.
Sötisen min har börjat övningsköra. Jag lär honom hur man ska köra bil. Det känns mäktigt och väldigt vuxet. Mer vuxet än att skaffa barn om man får säga så!?

Än så länge har vi inte hunnit köra allt för mycket. Men vi körde i trafiken idag (innan körde vi bara i bostadsområde). Sötisen har kört i alla hastigheter mellan 0-70 och använt alla växlarna. Och självklart så lyckas han på första försöket att få i femmans växel. Medan jag får kämpa som en galning!! (Det är en lite slirig växellåda!) 
Han är så duktig så!! =)

Det känns tryggt inför den kommande förlossningen. Nu vet jag att han klarar att köra oss båda till sjukan, antingen med det magiska rosa kortet i plånboken eller med den gröna skylten på bilen, fram kommer vi iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0