övningskör

idag har vi börjat. Startskottet har gått!!! 
Helt underbart måste jag säga.
Min sötis har börjat övningsköra!!!


Bak på bilen sitter skylten som säger att vi bara övar!
Känns så vuxet på något vis att lära ut hur man kör en bil!!!
Visserligen kan han redan köra. Nu ska vi repetera grunderna och sånt han har glömt bort. 
Idag har vi mest kört runt i området (typ 4 varv) samt övat lite på backning!
Det har gått väldigt bra och jag kände mig lugn hela tiden. Skönt att kunna lita på honom tilll hundra procent.
Men kanske det blir annorlunda sen när vi kör i vanlig trafik? vad vet jag. En dag i taget.

Nu är vi hundvakt och ska vara det hela helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0