Shopping i Kista

Var med lillasyster till Kista galleria. Vi hade tänkt att gå på bio men den filmen vi ville se gick inte när vi väl var där. Så vi åt middag och gick i affärer istället.

Jag hade fått lite presentkort i julklapp så jag tog med mig ett av dem och dök in på Åhlens för att se om jag kunde fynda något.
Jag har velat ha någon sorts overall till bebisen hela tiden, bara i fall att det är kallt ute när bebisen kommer. Aprilvädret har ju en tendens till att överraska. 

Så det blev denna:


Hur söt som helst ju!!
Halva reapriset på denna så jag betalade 90 kronor för den. Eller ja, det drogs pengar från mitt presentkort :P
Sen hade de tag tre betala för två för massa andra varor så jag plockade på mig tre par strumpor. hade inga strumpor till bebisen sen tidigare så det blev bra så här =)
Skönt att kunna fynda lite =)
Sista affären vi skuttade in på i Kista var Stadium, jag var på jakt efter en baddräkt så att jag kan gå och simma. Eller göra vattengympa. Så nu har jag badkläder igen =) Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0