Helgen


Helgen som passerade var lite speciell för mig del.
Jag fyllde 25 =)
Urgammal eller så. Halvvägs till 50 eller en kvarts sekel =) Det beror på hur man vill se det. 

Presenter fick jag ett par stycken.



Metspö från mamma o pappa. =) (som invigdes samma dag)
Samt resepresentkort =) TACK!!

Av syrran fick jag ett löfte om en present nästa gång vi ses?! :P 
Av brollan inget. :P

Av maken fick jag babyvakten samt en elektronisk köksvåg. Båda presenterna hade jag verkligen önskat mig! 
Hade iof önskat mig det jag fick från mina päron med =)
Så det var lyckat!

Jag bakade en tårta så klart. En söööööööt sådan. Söt och god, men det gick inte att äta för mycket av den.
Maräng är lite knepig att ha i tårtor. Det blir så segt snabbt.



Mums =)

Detta var då lördagen.

På söndagen åkte jag, lillan, mamma och lillebror till skultuna för att spela bilbingo.



Tyvärr vann ingen av oss något. Men nästa gång ska jag banne mig vinna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0