paket

har under kvällen/natten pysslat med paketinslagning till helgens kalas. vi ska nämligen på två års kalas =)
våra vänners dotter blir en stor flicka. det känns som om det inte alls har gått två år. tiden har bara sprungit iväg.





hon gillar verkligen mumin så paketet blev inslaget med just mumin =)




jag är väldans nöjd med inslagningen. men kan inte bestämma mig om jag ska sätta på snöre eller ej. eller kanske annat pynt.
får fråga maken sen och se vad han tycker och tänker. 

anledningen till detta sena/tidiga inlägg är för att vår lilla dotter sov bort halva kvällen och sen valde att vakna mitt i natten. nu sitter hon och tittar när jag skriver så det är bäst att vi skuttar tillbaka till sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0