Jack and Jill

Har sett två filmer med Adam Sandler idag. Vet inte varför jag utsätter mig för det när jag vet att jag ogillar honom för det mesta.
Han är en fenomenal producent och så men som skådespelare önskar jag bara att han höll truten och inte gjorde något.
Hans filmer tenderar att vara en del överdrivna och halvt hysteriska.

Filmen Jack and Jill är inget undantag. Det finns scener som är helt underbara och man bara skrattar tills man kinkar. Men karaktären Jill är sååååååå överdriven och jobbig.
Adam Sandler spelar både Jack och Jill som är tvillingar.
Så jag får skylla mig själv som tittar =)

Hur som haver så borde ni se filmen ändå. Den är ganska gullig på vissa punkter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0