magont

något jag åt igår var inte bra för mig och lillan. eller kanske det var i förrigår??? vad vet jag.
jag har varit lite halvt orolig i magen idag men känt mig pigg i övrigt.
Lillan fick magont. Hon gjorde en megabajs (nästan upp till nacken). det var överallt. så vi duschade av henne istället för att torka. 
sen när pyamasen väl var på så började hon skrika, hon var orolig. men så kom megakräkan. så nu är hon lugn och fin. hon är sig själv igen. pluttan, inte meningen att göra så att du får ont heller!!



Titta min lilla tös!
Hon har börjat korva ihop sig titt som tätt. 
Att dra upp benen mot magen är superkul =)

Kommentarer
Postat av: lillasystra

NU vill jag ha tips på filmer att "tigga" om när J kommer hem:)

2012-06-12 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0