Nu kör vi...

Japp. Nu måste jag börja komma igång på riktigt. Fan ligger ju på sofflocket på tok för mycket.
Det är så skönt att vara ute och röra på sig. Kanske jag får lite färg om jag är ute tillräckligt ofta. =)



Denna är ifrån måndagen. Tanken var bara att jag skulle ut och "lufta" mig och lillan. Men jag kom en bit till slut ändå. Mötte upp min mam vid centrum och åt i centrum (eller på byn) och sen gick vi hem igen.

Idag var jag på öppna förskolan med lillan, sen ut med en vän på promenad.


Detta är då dagens. 
Vi stannade en gång och pratade med en tjej i ca 10 minuter. Men jag glömde pausa räkningen. 
Skönt var det att få komma ut. Vi tog en ny runda som jag inte hade gått förut.
Härligt värre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0