Puzzel


Jag har köpt ett puzzel. 
Det var någon vecka sen som den införskaffades. Men jag har inte vågat börja lägga den förrän nu. 
Det är så kul och sjukt beroendeframkallande. Jag vill bara bli klar. Vill inte sluta förrän den är färdig.

Vi började igår lite smått med ramen. Sen gick sötisen och lade sig för att sova så jag fortsatte.



Så här såg det ut igår kväll när jag skuttade i säng.



Så här såg det ut efter att jag och sötisen hade hållit på ett tag.



Så här ser det ut just nu. Jag vill lägga mer men känner att det kan jag spara till imorgon annars kommer jag aldrig i säng.
Lillan sover sen länge så det ska jag göra nu med =)

Kommentarer
Postat av: Moster

Håller med det är som ett gift.
Tänkte jag skulle sända med en dop present med min syster men han inte med det. Så lilla prinsessan får
den den 6/7.
Moster

2012-06-20 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0