Sömn

Lillan har under midsommar helgen sovit riktigt bra. Bättre än någonsin. Jag tror att det beror på all den friska luft vi fått. Hon har legat i vagnen och sussat utomhus. Inte på natten dock. Då sov hon i liggdelen på golvet brevid mig.
Natten mellan lördag och söndag sov hon från 23 till 06.30 vilket jag har för mig är ett nytt rekord!!

Fast natten mellan söndag och måndag sov hon från 23.45 till 07.30!!! Det är rekordlänge vill jag lova!
Speciellt i och med att pappans alarm ringde tusen gånger och hon struntade i det och sov vidare! Underbart!!



Då så hoppas vi allihopa att hon fortsätter att sova så här bra på nätterna. 
Ingen blir gladare än jag av detta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0