Catch and Release

Fördelen med att ha alla mina filmer igen är att jag kan se det jag vill när jag vill.
Jag har verkligen saknat vissa av filmerna. =)

En av filmerna som jag har saknat är Catch and Release med Jennifer Garner.


Hon har verkligen blivit en bra skådespelerska. Jag gillar henne. Hon är söt och trovärdig. Jag vill bara nypa henne i kinderna ibland för att hon är så gullig.

Filmen handlar iaf om en tjej som förlorar sin fästman dagen innan deras bröllop.
Efter det flyttar hon in med några vänner och får reda på saker om sin fästman som hon inte visste tidigare. Till exempel att han har en son!
Man får följa hennes kamp genom sorgen tilll att hitta glädjen igen =)



En gullig kärlekshistoria med mycket härliga naturbilder. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0