Dagens äventyr

Vad för kul händer och fötter idag?
Jo jag ska skutta in i duschen, sen sätta igång tvättmaskinen och sen åka o hämta min sötis för att vi ska
till barnmorskan kl 15.00. 
Det börjar dra ihop sig för att åka så jag ska snart sätta fart.

Idag har det snöat här hemma. Det ligger ytterst lite vitt på marken. Men det syns att det har snöat iaf =)
Skönt, då vet jag att det inte är så mycket pollen i luften just idag.
Igår tog jag min första pollentablett för i år.
Får se hur seg jag ska bli av dessa då. 
Vaknade inte av sötisens alarm i morse och det är ju positivt =)
Annars har jag en superhärligt mesig hosta som inte riktigt vill bestämma sig för om den ska bryta ut ordentligt så att man kan hosta bort den eller om den ska ligga kvar i bröstkorgen o gro ett tag till!
Suck.

Nej nu in i duschen!! 
See yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0