Dagens mat i bilder

Först lunch så klart. 
Jag åt rester. Det är skönt att bara kasta in matlådan i micron och vänta.



Lasagne med en ordentlig klick hemmagjord tzatziki. Jag älskar tzatziki. =)



Min favoritdricka till maten.
För den som undrar, det är vanlig köttfärs i lasagnen. Jag försöker verkligen få tillbaka köttet i mina måltider. Det är gott och än så länge har det gått bra =) 

Middag då =)
Min kära storebror har tjatat på mig att jag ska använda pannkaksstekpannan och laga pankisar till min man. Så idag gjorde jag just det, lagade pannkakor =)



Det är en bra stekpanna, helt klart!! Ganska skönt med en låg kant så att man kommer åt att vända på pannkakorna mycket lättare. 



Notera att jag körde dubbelt (annars får man ju steka pannkakor i timmar!). Den andra stekpannan hade hög kant viket gjorde det svårare att vända pannkakorna. Men det är ju en vana =)

Nu mys i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0