Morgonpigg??

Hell NO!!!
Jag hatar verkligen att kliva upp på morgonen. Då är ju sängen som allra skönast och jag får oftast ha den för mig själv.
Idag gick jag upp 05.50!!! Det är supertidigt verkligen!!
Ingen normal människa bör behöva kliva upp så tidigt! Fast min sötis gör ju det varje dag ändå. Han är galen. Men eftersom att vi kom hem nästan mitt i natten (för honom) igår så passade det bra med en sovmorgon (för hans del). Han sov nästan en timme längre än vad han brukar. 
Skönt kan jag tänka mig!
Mindre skönt för mig som också fick lov att stiga upp så att han kunde övningsköra!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 8. Ska ringa doktorn. 
Risken finns att jag somnar tills dess. Men om jag drar igång en film så kaaaaaanske jag lyckas hålla mig vaken.
Det där kanske minskade ännu mer nu kände jag. Alarmet är satt så att jag blir väckt om jag somnar =) 
Nu måste jag dra för persiennen så att inte solen bländar mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0