Mums

Så till slut kom jag till skott och klädde på mig. Då var klockan 17!!!
Sen åkte jag till ICA Maxi i Häggvik för att handla lite. 
Tog det lilla lugna inne på affären. Ibland är det skönt att få handla utan min sötis för då kan jag vandra helt i min egen takt och värld. 
Så idag har jag strosat extra långsamt med shoppingvagnen. Tack vare detta kom jag äntligen ihåg att köpa kanel!!
Min kanel är nästan slut och det var därför som det blev vaniljbullar sist jag bakade.

De hade lite specialpriser på olika saker där så jag köpte bacon till sötisen som vi har fryst in. Samt köttfärs (som inte ska frysas in). De hade specialpris på kärnfria vindruvor. 
Så kvällens mums mums blev jordgubbar och vindruvor samt några få rutor Marabou Black.



Jordgubbarna var riktigt söta för att vara så tidiga.
Vindruvorna dock var supergoda! 
Sötisen var också sugen på lite vindruvor så han har också mumsat på dem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0