Ny App

Jag har hittat en ny app till min mobil. Tänkte testa den lite. Så jag hann med att ta ett kort på
sötisen och N när vi skulle åka från McDonalds. Vi hade köpt cheeseburgare till oss allihopa. MUMS!!



Sötisen såg lite förvirrad ut. Han förstod inte varför jag skulle ta kort just då.
De båda hade solen i ögonen.

Appen heter Vintage Camera eller så. Den är lite rolig. 
Har bara hunnit testa en bild hittills...
Ska ta mer bilder en annan gång så att jag vet om appen är att rekomendera eller inte.

När vi kom hem satte jag igång med ett bullbak.
En plåt med vaniljbullar och en plåt med kanelbullar. Mumsigt värre det med.

Syrran och hennes kille var på besök. De fikade nygräddade bullar innan de åkte hem. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0