Redo



Jag har gjort mer än 96 % av graviditeten. Det är bara slutspurten kvar.
Jag känner att det gör inget om bebis stannar kvar i magen ett tag till. Men samtidigt är jag så nyfiken på vad det är för en liten rackare där inne. Ett busfrö vet jag, ett argt sådant :P
Jag gillar att vara gravid. Det kanske bådar illa för min man men det är ett tillstånd som inte går att förklara. Det är mysigt samtidigt som det är en påfrestning. 
Jag tror att om folk inte var så förbenat nyfikna på kön eller om förlossningen har startat nu, nu eller nu så skulle den sista tiden vara mer njutfull. 
Jag tror nog att folk lär märka om bebisen har kommit ut eller inte. Och vi har ju lovat att skicka meddelande till familjen så att de ska veta när det är dags. 
Men ja, det menas väl så klart =) Det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0