Sängbord

Hurra hurra vad vi har varit aktiva idag.
Jag blev väckt alldeles för tidigt anser jag men vi har hunnit en hel del ändå.
Vi åkte till IKEA så att vi var där kl 10.20 (IKEA öppnar 10.00) Det var nästan fullt på parkeringen redan?! Hur är det möjligt???
Sötisen hade tittat vilken hylla och vilket fack som sängborden skulle finnas vid så det var bara att traska in, hämta en vagn och hämta sängborden för att sen gå och betala. =)
Enkelt som en plätt!

När vi hade betalat så insåg vi att pengarna på just detta IKEA-presentkort räckte till en pall också så sötisen sprang in och hämtade en sån med =)
Sammanlagt spenderade vi 997 kr på IKEA, och det tog oss 10 minuter! =)



Här håller sötisen och N på att snickra ihop en av sängborden. 
Jag fattar inte varför IKEA vill att man ska slå ner 27 jävla spikar i en möbel som inte ens är en meter hög!?



Noga ska det vara när man bestämmer vart spikarna ska sitta. Helst ska de gå ner rakt oxå. =)
Jag har hjälpt till och skruvat lite. Jag lovar!! Men jag kände att jag ville ta lite bilder på dem när de höll på och dividera om vart spiken skulle slås i =)



Sååååå =)
Nu har sötisen och jag ett varsitt sängbord på vardera sida av sängen =)
Helt underbart! 
Jag gillar verkligen MALM-serien på IKEA. De är snygga och bra.
Vi körde på vitt eftersom att bebisens möbler också är vita. Det passar bättre på det sättet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0