Snabba ryck

Oj vad jag har hunnit med mycket idag. Detta fastän jag tog lååååång sovmorgon.

Först upp o skutta, sminkade mig!
Sen plocka upp C (en granne) för att åka till Jakobsberg köpa en present till vår vän S som fick en dotter för två veckor sen. Vi var hos S i nästan tre timmar. 
Vi åkte hem, jag gick upp mest för att gå på toaletten och och sen åka till sötisens jobb för att plocka upp honom.
Sötisen övningskörde till MediaMarkt där vi tittade lite på en vattenkokare (ska köpas snarast) och jag köpte en film till C som fyller år i helgen.
Sen åkte vi över till Elgiganten för att använda ett presentkort jag fick i julklapp av min morbror.
Vi köpte en örontermometer till oss och bebisen. =)



Efter det åt vi latmansmiddag på MAX, det var min ide, jag orkade inte fundera ut något att laga. Måste börja skriva matlistor tror jag.
Sen hem, C kom över med ett par byxor som jag skulle sy upp. Hon fick ett par byxor av mig också, som jag ändå hade tänkt att kasta men det var ju kul att de passade henne och blir använda istället.
Sötisen och jag tittar på lite tv-serier samt bakar dumlekakor.
Imorgon ska sötisen bjuda jobbet sitt på kakor. =)
Så han fick snällt hjälpa till att baka. Jag rullade kakorna och han tryckte ner dumlen, sen hjälptes vi åt med noblessen =) Teamwork =)

Så jag har hunnit en hel del =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0