Uppe med tuppen

Inte min grej det där med att kliva upp urtidigt en måndagsmorgon (inte någon dag egentligen). Men sötisen petade lite på mig i morse och sa att han hade försovit sig. Så det var ju bara att pallra sig upp så att han skulle komma till jobbet.
Klockan var då straxt innan sex. När jag öppnade ögonen var det fortfarande mörkt ute. När vi väl kom ut så var det aningen ljusare och när vi var framme vid hans jobb så var det som mitt på dagen.

Jag var en bra fru som klev upp och såg till att han kom till jobbet. Men jag var en dålig fru som inte åkte o köpte frukost till honom när han sa att han var hungrig. Jag var på tok för trött. Det enda jag såg framför mig på vägen hem var sängen med alla kuddar o täcken som jag skulle ha för mig själv!
Får fixa den där efterlängtade frukosten nästa gång helt enkelt =)


Kommentarer
Postat av: Ida - vardags och gravid blogg

Teet är jätte gott!! =) Kika in på er hälsokost affär, där hittade jag mitt

2012-03-26 @ 17:10:44
URL: http://idadockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0