Uttråkad

Idag känner jag mig less på att vara hemma. Vill gå o jobba eller så. Bara göra något.
Hade tänkt att tvätta eller så. Men det har inte blivit av än.
Tvätta
Baka
Packa BB väskan
Dessa tre saker är sånt jag har att se fram emot just nu.

I morse när sötisen hade gått till jobbet kunde jag inte somna om.
Jag låg och vred o vände på mig jättelänge. Så till sist gick jag upp (kl 05.55), åt frukost och tittade på en film. 



Trubbel i paradiset är en komedi om par som åker till en härlig ö för lite bus. Men när de kommer fram till ön visar det sig att parbehandlingar och terapi är ett måste.

Jag har sett filmen gaaaaanska många gånger tidigare, men den är så rolig att det går att se om och om igen. =)

När jag hade sett klart filmen så somnade jag äntligen om =)
Nu ska jag bara komma på vad jag vill/orkar göra nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0