vaddå förvirrad?

Idag skulle jag ut o gå med lilla Dexter. Det är skönt, då får jag en promenad och gör något positivt samtidigt =)
Men innan jag åkte mot Rotan så måste det ha slagit slint i skallen på mig....

Först glömde jag foglossningsbandet. (Det är skönt att ha på sig när man är ute o promenerar, allt blir lättare)
Sen glömde jag nyckeln hem till familjen F. 
Däremellan han jag både låsa dörren samt gå ner för trappan. 
Så innan jag hade kommit iväg till Rotan så hade jag hunnit låsa dörren tre gånger.... 

Suck ibland undrar jag om min hjärna är på semester :P
Var i alla fall ute och gick i 45 minuter. Solen sken hela tiden och det var riktigt härligt ute. Hittade lite tussilago i backen. Tog dock inget kort för det hade inte synts något... Jag stog för långt ifrån. Men nästa gång ska jag fota!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0