Vardagsdejt

Sötisen ringde och sa att vi kunde äta ute idag. Som tack för att jag klev upp i morse och körde honom till jobbet. Det var gulligt. 
Så då tyckte jag att vi kunde passa på att ha en dejt bara han och jag. 
Middag och bio! Så som man gjorde förr :P

Jag bokade en film via SF:s mobil-app. Den är supersmidig. Jag klickar stad, kollar vad det finns för filmer, sen kollade vilka av filmerna som fanns just i Kista där vi skulle gå.
Tack och lov att det finns roligare filmer nu än för en månad sen. Då hade jag inte alls velat gått på bio.

Maten då. Ni som känner mig behöver inte ens gissa vad jag valde :P Men för resten, Grekiska Kolgrillsbaren. Jag älskar deras mat. Speciellt bulguren och tzatzikin. 



Mums!!! 



Min biobiljett.
Filmen var helt okej. Hade ingen aning om vad den handlade om innan vi gick dit. Det enda jag visste var några få namn på vissa skådespelare samt att det var en komedi. Ibland måste man chansa!

Men en film jag verkligen vill se är:



Omg! Kan det bli bättre?? Hoppas att den finns som barnvagnsbio om bebisen tittar ut innan det där datumet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0