Vattenkokare

Jag och sötisen var till MediaMarkt idag (igen) för att köpa en vattenkokare. Det är elvänligare än att koka vatten i kastrull. Jag bryr mig egentligen inte så mycket. Jag väntar gärna på att vattnet ska koka. Man hinner göra massor av grejor medan man väntar på att vattnet ska koka. Men jag tror att sötisen inte ser det hela på samma sätt. Han är van att ha vattenkokare sen tidigare. Så nu har vi köpt en vattenkokare =)



Se så vit o fin den är =)
Jag hade fått presentkort i present förut, vid någon jul eller så. 
Lika bra att utnyttja korten innan de går ut i datum =)

När vi kom hem testade vi den. 
Nu till middag kokade vi tortellini och då användes vattenkokaren för första gången på riktigt =)



Det blev tortellini med chili creme fraiche och smält ost. 
Denna maträtt har sötisen kokat ihop själv. Hans ide och utförande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0