Äkta hemmafru

Ojojoj vad jag har varit aktiv de senaste två dagarna =)
Eller kanske tre senaste dagarna.

I onsdags bakade jag en sockerkaka, eftersom att jag tänkte göra en tårta på torsdagen.
På kvällen på onsdagen bakade jag mina muffins som jag skrev om tidigare.

På torsdagen så skulle jag få besök av mina kollegor. Så på dagen städade jag vardagsrummet, satte upp hyllorna i alla bokhyllor, flyttade in en hylla från köket till sovrummet, dammsög hela lägenheten, tvättade en laddning tvätt och hängde upp den samt vek undan två IKEA-påsar fyllda med tvätt.
Sen hann jag baka en tårta samt duscha innan kollegorna kom. Plus amma och blöjbyten....

Idag fredag har jag varit lite lugnare men började dagen med att övningsköra med min man till hans jobb. Sen hem och sova lite. Har kört två maskiner tvätt och hängt den ena (den andra körs än). 
Min man ringde hem sa att han och en vän var på g hit så jag satte på kaffebryggaren så att de skulle ha när de kom hem. Nu på kvällen har vi varit och handlat alla tre (jag mannen och dottern).

Hurtigt som en äkta hemmafru.
Nu står mannen och lagar mat, någon nytta ska han väl göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0