Babykonsert?

Makens mormor ringde idag och bubblade något om en babykonsert i kyrkan som ska vara imorgon. Jag har kollat på nätet och i den annonsen som hon läste från men mer än så får man inte veta. Jag vet i vilken kyrka och så men inte vad som menas med babykonsert.

Jag är lite nyfiken på det hela och vill gå. Men det är tidigt (alltså Petra tidigt) kl 10. Och i en kyrka!?
Tänk om jag går och så sjunger de bara psalmer eller så. Det klarar jag inte av. Jag är inte religös. Om lillan vill tro på gud eller annat så får hon det om hon vill. Men än är vi inte där =)
Men tänk om det är vanliga sånger och att det egentligen är jättekul?

Bah!!
Jag vet inte hur jag ska göra. Jag både vill och vill inte.
Får se hur pigga vi är imorgon när vi vaknar helt enkelt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0