Dag 01 – Presentera mig själv

Jag börjar om på den har 30 dagars grejen. Försökte förut men det gick inte så bra.





Dag 1.

Jag heter Petra, är 25 år gammal och bor i Järfälla. Här bor jag med min make, min dotter och våra dammråttor. Vi bor i en hyfsat stor trea. Det är nära till allt här. Promenadavstånd till bvc, stranden, bibliotek, mataffär, pendeltåg med mera. 

På dagarna är jag hemma med dottern, Lillan. Hon heter inte så men jag är inte redo att skriva hennes namn här än. :P En sak i taget. På dagarna tar vi ibland promenader eller bara är hemma och busar.
En del kvällar är jag iväg och tränar. Går på friskis och svettis. Det är bra där. Ledarna är roliga och passen likaså.

Jag gillar att titta på film. Helst roliga komedier. Eller kärleksfilmer eller liknande. Jag älskar filmer som What to expect when your expecting, New years eve och så. Bäst är det när filmen är baserad på verkliga händelser. Det känns mer äkta då!

Läser böcker gör jag mer än gärna. Nu har det dock stått stilla ett tag. Har inte kunnat balansera mammalivet med bokläsandet. Men nu känns det lite bättre igen. Behöver dock nya böcker att läsa.

Vad mer ska jag berätta. 
Ibland lider jag av på tok för mycket energi och vet inte vart jag ska göra av den. Men ibland är det tvärtom. Då vill jag bara ligga i sängen och inte göra något alls. Fast för det mesta är jag någonstans där emellan =)



Bilden är från i somras då vi var till ullared. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0