Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

Dag 4.

Dagens inlägg är faktiskt svårt. Jag vet inte vad vi ska äta idag än. Men jag ska lägga upp lite bilder på annat vi brukar äta.



Lasagne är lite av en favorit här hemma. Det lagas inte allt för ofta men när det väl görs så är det himla populärt. 



Fiskgratäng har vi ätit en del av på sista tiden. Godast är det faktiskt att äta gratäng gjord på lax med lite räkor och en dillröra.



Hemmagjord pizza på santa marias produkter. Går väldigt fort att göra och är superenkelt. Att det är gott är bara en fördel =)



Den här rätten med chashewnötsröra på lax var bland det godaste jag har ätit på länge. MUMS!!



Det blir en del omeletter här hemma. Det är dock inte bra då jag ammar lillan än och hon får knasig mage när jag har ätit för mycket ägg.



Jag äääääääälskar tzatsiki. Till det äter jag gärna ungsstekta rotfrukter och fläskytterfile.



Detta är oxå gott. Tacogratäng med grönsaker. MUMS och så enkelt att göra.




Jag avslutar detta inlägg med en bild på tacopaj. 

Vi äter mycket köttfärs i olika former visar det sig =) Mycket tacoskryddor med =) Det är gott. Extra gott med grönsaker till. 

Vad äter ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0