Kämpar på

Idag har vi inte gjort mycket hemma. Jag och lillan var till öpnna förskolan för lite större bebisar. De bebisarna som var där idag var det full fart på. De kröp hit och dit och överallt. De sprang runt runt runt och gjorde allt och inget. Ett tag var det racing i korridoren. 
Ett barn kröp fram till lillan när hon låg på golvet och stoppade in fingrarna i munnen på henne. Och lillan bara gapade så klart. Hon trodde väl att hon skulle få smaka på någon sorts mat. Tokfia. 
Men torsdagar blir nog nya öf dagen. Fast det finns fler dagar man kan gå dit om man vill,







Lillan är inte stilla alls längre. Hon ålar sig snabbare för varje dag som går. Plus att hon sätter sig upp och leker precis överallt nu. Fullt ös medvetslös. =)
Så kul att titta på henne när hon håller på. Hon blir så förbenat nöjd när hon sitter själv och leker. 







Var på träningen idag. Aerobics. Det var skönt. Kändes som vanligt bra. Jag hade massor av energi kvar på slutet som vanligt. Så jag frågade henne om hon kunde lägga till en extra finallåt så vi fick köra extra hårt extra länge =) Hon gillade iden =) Får se hur det blir med den saken till nästa pass.
Hon berömde mig för att jag hängde med så bra på passet och tog i bra =) Det kändes skönt att höra =)

Nu filmkväll med maken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0