Korrigering

Igår skrev jag om en julklapp till maken guddotter. 
Jag kan säga att det är en vattenflaska. Men den ska skickas tillbaka. Varför?
Jo för att det var falsk marknadsföring.

På hemsidan står det att det är en flaska i stål. När den kommer fram är det en flaska i plast? Det gjorde mig arg. Vad som gjorde mig ännu argare var att de inte bad om ursäkt för felet när jag ringde till företaget. Jävla dom!

Det är så synd. För flaskan är fin. Den är vit och turkos med muminfigurer på. 
Vi skulle kunna ge bort den men nu är det nästan en pricipsak. Har man beställt en grej så vill man ju ha det och inget annat.

Fan vad arg jag blir på sånt här.

Fan!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Helt rätt att skicka tillbaka flaskan även om det var en toppen julklapp!!:) ellos bör ändra In produtbeskrivning!

Svar: Japp jag håller med. Först var jag osäker på hur jag skulle göra. Men till slut bestämde jag mig för att kunden alltid har rätt!
Petra

2012-11-23 @ 13:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0